Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~oscargraphics | użytkownik

imię i nazwiskoOskar adres zarejestrowany20.05.2010 @13:44:35 ostatnio na stronie06.02.2016 @18:36:05



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://oscargraphics.blogspot.com/
digarty29 komentarze355 posty na forum4

komputer / sprzęt
głowa, kredki i wacom

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Sabbstone    26.09.2011 @09:18:51
Dziękuję
!ARKDIZAJN    05.09.2011 @07:36:34
siemanko!!
~Pums    30.08.2011 @21:03:02
cieszę się, że się podoba pozdrawiam!
~Krzychu74    06.08.2011 @23:22:14
Dzięki za koment i ocenę.
Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję.
~kmw1960    18.06.2011 @03:59:00
to nie talent , one same się pchają , mają takie dziwne parcie na szkło , pozdrawiam
~kmw1960    17.06.2011 @03:15:18
świetna galeria , gratulujęi pozdrawiam
~ADMIRAL2    12.06.2011 @16:27:30
Dziękuję. Co do akwareli, nabywam doświadczenie i wypracowuję swoje metody.
A ratusz strasznie wysoką wieżę ma, nie spodziewałem się tego nawet . I oby mi odpowiedni wydział też kiedyś się mógł przypomnieć .
_______
Pzdr
~Sabbstone    10.06.2011 @22:33:50
Dziękuję
~Fitter3005    08.06.2011 @20:39:29
ZAJE.....SCIE !!!!
JESLI BEDZIESZ COS POTRZEBOWAŁ Z SU-22 PISZ NA GG LUB NA MAILA
POZDRAWIAM ADAM
_______
fitter3005
AdamSKY
~Fitter3005    08.06.2011 @20:24:41
JESLI NAMALUJESZ SU-22 I BEDZIESZ CHCIAŁ WYMIENIC SIE POWIEDZMY NA MOJĄ FOTKĘ LUB COS INNEGO TO PRACE TWOJĄ POWIESZĘ U SIEBIE NA HONOROWYM MIEJSCU !!!
_______
fitter3005
AdamSKY
~Sabbstone    01.06.2011 @11:13:41
Dziękuję bardzo
Pozdrawiam !
+kamilakozlowska    31.05.2011 @20:47:05
dzięki,świetne latające machiny widzę
+Sanderus    18.05.2011 @20:35:36
Noooo.... widzę tu niezłą kolekcję latających perełek
~pompka    08.05.2011 @16:02:45
dzięki za komentarz
~kingsmeal    12.04.2011 @18:36:30
Witaj, dzięki za komentarze
Markerami zainteresowałem się około dwóch lat temu, faktycznie są trudne, ale cóż...warto spróbować.
Przy okazji obejrzałem Twoja galerię, rozwijasz bardzo ciekawy temat z tym militariami, tylko podziwiać
Pozdrawiam
~talleyka    03.03.2011 @22:59:45
Dziękuję oryginał będzie kolorowiutki Mam nadzieję na więcej czasu, są 3 obrazy do dokończenia..Pozdrawiam
~greenbox    25.02.2011 @14:39:39
Dzieki wielkie! zastanawiałeś siejuż kiedyś nad przejściem z technik tradycyjnych na digitalowe? jest cała masa mozliwości wtedy, łatwiej pozyskiwać kolory, i w ogóle rysuje sieszybciej. z rysunków tradycyjnych wcale wtedy nie trzeba rezygnować, słuza one wówczas jako zaawansowany podkład pod cyfrowe kolorowanie.
~greenbox    25.02.2011 @10:31:36
Dzieki Oskar, właśnei w tym przypadku był nacisk na jasną i czytelną kompozycje- szkic do tej okładki był juz na papierze wielokrotnie pzrerabiany, później w fotoszopie też. Cieszę sie że wyszło ok!
~Sabbstone    16.02.2011 @10:10:15
Dzięki
~ADMIRAL2    28.01.2011 @15:11:10
Świetne prace, a Le Profesionell to genialny fim
_______
Pzdr
~dokarola    27.01.2011 @16:37:52
dzięki wielkie...
~Sabbstone    20.12.2010 @11:07:03
Dzięki
Ja osobiście nie jestem z tej pracy zadowolony... nawet ją przemalowałem, lecz dalej to nie to.

Pozdrawiam !
~theMLC    05.11.2010 @18:59:57
dzieki szkoda tylko ze nie mam za bardzo czasu na jakies nowe rysunki... te studia mnie wykoncza :P
_______
Stripes4Life
~talleyka    04.11.2010 @13:08:09
Dziekuję za miłe słowa i wskazówki Co do nieba, to zawsze chciałam namalować same kontury chmur kłębiastych bo ogromnie mi się to podoba, tu 1 raz mi sie udało Nawet nie wpadłam na to by rozjaśnić dalsze samoloty, dałoby to faktycznie ciekawy efekt. Spróbuję na pewno tak zrobić w kolejnym obrazku albo nawet poprawię ten.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia
~talleyka    07.10.2010 @10:55:39
Bardzo ładne lekkie prace czekam na więcej pozdrawiam serdecznie
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)




© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt